قدس آنلاین - یزد: رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان میبد گفت:عرضه فراورده های خام دامی بسته بندی شده به صورت فله در مراکز عرضه شهرستان میبد ممنوع می باشد.

ممنوعیت عرضه فراورده های خام دامی بسته بندی شده به صورت فله

به گزارش قدس آنلاین از یزد، رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان میبد اظهار داشت: عرضه مرغ و تمامی فراورده های قطعه بندی شده آن بصورت فله در واحد های عرضه از قبیل مرغ و ماهی فروشی ها، فروشگاه های زنجیره ای و.... ممنوع می باشد که با توجه به قانون سازمان دامپزشکی کشور و در پی بازرسی های صورت گرفته، بازرسین نظارت بر فراورده های خام دامی شبکه دامپزشکی شهرستان میبد از واحدهای بسته بندی مرغ، مرغ فروشی ها و فروشگاه های بزرگ سطح شهر از فروش و عرضه هرگونه فراورده گوشتی طیور به صورت فله جلو گیری به عمل می آورند.

دکتر محسن کریمی گفت: در حال حاضرعرضه  گوشت مرغ و فراورده های آن از قبیل دل، جگر، سنگدان، ران و بال و بازو در مراکز عرضه سطح شهر به صورت بسته بندی و با برچسب معتبر از کشتارگاه ها و واحد های تولیدی مجاز صورت می گیرد.

وی در پایان از مردم خواست از خرید گوشت قطعه بندی شده و فیله مرغ به صورت فله و یا با بسته بندی بدون برچسب یا با برچسب غیر استاندارد خودداری نمایند و با تهیه گوشت مورد نیاز خود از مراکز مجاز و توجه به نوع بسته بندی و دارا بودن برچسب مشخصات معتبر، ضامن سلامت خود و اعضای خانواده شان باشند.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.